Selasa, 24 Julai 2012

ini ke kawan?

aku paling tak suka orang yang suka memanfaatkan orang lain demi kepentingan diri sendiri.... cari kawan semata-mata nak open facebook yang tak penting ue and bila tak bagi dia kata aku kedekut.... whatever... ada sebab gak nape aku tak bagi sebab dia nga wat keje and keje dia lagi penting dari buka facebook... xnak kawan pun aku x kisah... aku tak takut kehilangan kawan yang kawan ngan aku sebab pentingkan diri sendiri... ramai lagi yang nak kawan ngan aku.... ramai lagi kawan yang lebih baik dari dia... aku sayang semua kawan aku tapi law nk open fb smata2 ley guna net sndri kut... pe salahnya bwk net sndri... penat2 ak bwk dia plak yg snang2 nk guna lpas tu wat mcm hak dia... dia kata kejap tapi bila da dapat kejap dia lama.... itu ke kawan??? :-)

0 comments:

Catat Ulasan

Template by:
Free Blog Templates