Rabu, 5 September 2012

pada 04.09.12... hubungan aku ngn si dia berakhir... kenapa lah kan... ak cuba tuk pertahankannya tapi law si dia pun da xnk... biarlah.. mungkin ini yang terbaik untuk kita orang... aku da x kisah sbb stiap kgembiraan pasti ad kedukaan dan setiap perhubungan pasti ad perpisahan.... aku redha pd sgalanya.... . tapi x mudah utk lupakan seseorg n nk cri penggnti pn x mudah... xpelah.. hidup single lagi best kut agy pn ak still study so xde mse nk cri pnggnti... aku nk change number spaya mudah tuk ak lpakan dia sbb tu lah cre ak lpakan org yg ak syg baik kwan ak sbb ak lpakan kwn baik ak pn krn ak tkar 6be n aku nk ptuskn pershabatn tu sbb ak xnk org yg ak syg sngat terluka tp tu smua da berakhir... ak break pn sbb kwn.... slah ke ak berawan dan bermesra dngan sedara sndri... kenapa lah ianya jd begini.... ak xnk bg taw tp ak rse dia ptut taw.. mungkin dia terluka dengan setiap perbuatan ak dan aku juga terluka dngn kata2nya krn ami berjauhan n stiap ap yg dye lakukan ak x pnah taw tp ak x taw npe ak bersikap jujur smpai snggp bg taw bnda yg ak taw akn lukakannya.... aku benar2 x paham ap yg terjadi skrng ni.... aku nak tukar gambar tapi xley sbb kawan2 ak x bg aku tukar sbb dyeowng da active kan number ak... ley d ktakn ak ni emang jenis yg pentingkan kwn dri dia... kenapa r.... sbb kwn ak bkn hnya luangkan mse time ak susa je tp dyeowng juga akn dngr sgala luahan hati ak x kira suka or duka... susah nk cri kwn macam tu...ALLHAMDULILAH... ak harap ak dpt lpakan dia sbb slagi ak x pat lupakan dia jiwa ak x tenteram.... td pn ley berangan n terfikir kan dia time nga exm... ak ley men hentam jew lak ue gra2 otak ak berserabut... mlm td study pn mcm org gila... teruk lh seh... k lah... ak berharap sngat dpt lupakan dia sbb ak nk study tul2 pas ni... time ngan dye ak emang study dan ak hrp tnpa dye ak ley jd kuat n truskn hdp dan belajar btul2 smpai ke menara gading... ikut jejak langkah abg ku yang sdang menuntut di UUM... adk kan ikut jejak langkah abang... waiting adk taw... adk ad abg je sbb abg sntiasa ad ble adk perlukan abg... thanks abang...

0 comments:

Catat Ulasan

Template by:
Free Blog Templates